24 Hour Business Camp#1
-
Här är årets projekt från #24HBC
24HBC är slut och allt gick bra. Shrtnws är lanserad, men missa för all del inte resten av projekten som föddes under de 24 timmarna.
-
Ny chans att vara med på #24hbc
På grund av återbud finns det en chans att vara med på 24 Hour Business Camp, men var snabb. Och ja, jag är där, tillsammans med Jesper och Malin, och bygger dumheter.
-
Det är hög tid att anmäla sig till #24hbc
Jag tänker förvisso inte medverka på 24HBC i år heller (tidigare år), men finns säkerligen på plats där ute med mikrofonen i högsta hugg. Anmäl dig senast den 11 maj.
-
Det här gäller för anmälan på #24hbc
Jocke förtydligar hur anmälan till 24 Hour Business Camp kommer fungera. Jag är fortfarande tveksam vad gäller medverkan, men har inte så mycket invända. Man lyssnade, reagerade, och tar beslut. Bra så.
-
#24hbc en tredje gång?
24 Hour Business Camp vill att jag anmäler mig. Jag funderar på om det är rätt för mig i år. Det finns två riktigt bra idéer, och några kul grejor, som jag skulle vilja göra, men jag ogillar urvalsprocessen – de ska nämligen välja ut vilka som ska delta utifrån några luddiga kriterier. Känns inte helt rätt eller fräscht tyvärr.
-
Datumen för 24 Hour Business Camp 2011 #24hbc
Se där, det blir ett 24 Hour Business Camp 2011, mer bestämt den 30 oktober till den 1 november, på Yasuragi igen. Jag har skrivit om de båda tidigare tillställningarna.
-
Nu kan man rösta på projekten från 24 Hour Business Camp
Mitt projekt på andra upplagan av 24 Hour Business Camp var som sagt Spelbloggen, som jag skrivit mer ingående om här (och ännu mer här). Nu kan man rösta på det, och de andra projekten, för att kora “folkets val”. En röst på Spelbloggen uppskattas så klart, men följ ditt hjärta och rösta på de som du tycker förtjänar det.
-
Jonas Lejon om 24 Hour Business Camp
Jonas Lejon, som driver bland annat Bloggy (här är jag), skriver om 24 Hour Business Camp och vad han lärde sig förra gången. Läsvärt om du ska dit i slutet av oktober.